Het online casino BetCity.nl zal de komende periode gaan samenwerken met het reclamebureau Blauw Gras. Het Amsterdamse social content bureau zal zich gaan bezighouden met de strategie en creatie. Blauw Gras is gespecialiseerd in online reclames op de sociale media, maar is ook actief op het gebied van ander soort reclames. Het reclamebureau zal in samenwerking met Ace de campagne gaan lanceren voor BetCity.nl.
Het reclamebureau Blauw Gras is gevestigd in de Amsterdamse Houthavens. Het bureau noemt het kantoor overigens zelf een ‘creatieve hub’. Het bedrijf werkt al samen met diverse wereldberoemde merken, zoals Samsung, McDonalds, Zalando, Puma en Miele. Melvin Bostelaar, CEO van BetCity, is dan ook zeer te spreken over de nieuwe samenwerking. “Met hun uitgebreide kennis en ervaring van verschillende mediakanalen weten ze precies wat er leeft bij onze doelgroep”.
Bart Visser, Executive Creative Director van Blauw Gras, voorziet een fijne samenwerking met de legale kansspelaanbieder. “Voor ons is het een fantastische uitdaging om vanaf nul dit merk – samen met team BetCity – op te mogen bouwen. Wij zetten onze kennis, en die van Ace, graag in om BetCity op een slimme manier te laten groeien.”
De huidige stijl van BetCity.nl zal in leven worden gehouden, aangezien er weinig aanpassingen aan de huisstijl zullen worden gedaan. Echter zijn de eerste kleine aanpassingen wel al te zien, zowel online als offline. ‘’Onze core is en blijft social, maar we hebben de afgelopen jaren gemerkt dat creëren vanuit social principles ook goed werkt op andere kanalen. Met BetCity gaan we dit bewijzen”, aldus Visser.