De afgelopen maanden verscheen er met grote regelmaat een televisiereclame van BetCity.nl op de buis. De hoofdrollen gingen naar Andy van der Meijde, Wesley Sneijder, Sjaak Swart en Wim Kieft. Echter worden de rolmodellen verboden en dus moest het creatieve team van de kansspelaanbieder iets nieuws verzinnen. Dat is aardig gelukt, want in de nieuwste televisiereclame zijn ‘Randy, Lesley en Japie’ te bewonderen. BetCity.nl zal op die manier proberen om op een ludieke manier alsnog te verwijzen naar het bekende drietal.
De nieuwe reclame heeft angstvallig veel weg van de ‘oude’ reclame met de BN’ers in de hoofdrol. Wederom worden de ‘vrienden’ door elkaar opgepikt en worden er allerlei bekende quotes hergebruikt. Lesley zal door zijn vriend Randy worden opgepikt bij een doodgewoon rijtjeshuis, die hij net heeft gekocht. Daarna zal Japie worden opgepikt bij zijn winkel, waar hij net een tip heeft gekregen van een vaste klant. De wedstrijd zal volgens de klant eindigen in 4-0, dat hebben wij eerder gehoord in de vorige reclame. De bekende quotes zoals ‘gewoon je koppie gebruiken’ en ‘een makkie’ komen weer voorbij in de splinternieuwe commercial.
Het online casino mocht als één van de eerste online kansspelaanbieder de gereguleerde Nederlandse markt betreden. De aanbieder staat bekend om sportweddenschappen, maar biedt ook een honderden casino spellen en live casino spellen aan. De legale kansspelaanbieder wist snel bekendheid te kweken dankzij zijn reclames met Andy van der Meijde in de hoofdrol. Kortgeleden werd bekendgemaakt dat het grote Britse gokbedrijf Entain de nieuwe eigenaar zal gaan worden van BetCity.nl.