Holland Casino heeft op 28 augustus een nieuwe commercial genaamd “Enigma” gelanceerd. De vertrouwde rode draad van het ‘Leef Spannend' thema wordt wederom gevolgd, als een opvolger van het succesvolle ‘Alles op rood'. De nieuwste commercial, speciaal bedoeld voor de diverse vestigingen van Holland Casino, zal zijn weg vinden naar televisieschermen, bioscoopdoeken en online platforms. Tevens zal de merkcampagne haar weg banen via DOOH-advertising.
De gloednieuwe Enigma-commercial, ontwikkeld door reclamebureau Indie, legt de nadruk op de ervaring van het spel. Er wordt getoond dat je bij Holland Casino op de juiste plek bent om deze ervaring te ontdekken en dat je in een relaxte omgeving een boeiende avond kan beleven. Het interessante is dat iedereen gelijke kansen heeft. Geluk kun je niet afdwingen, zoals wordt geïllustreerd in de Enigma-commercial. Daarin zien we een man met bijzondere krachten die invloed lijkt te hebben op de avond.
De grote campagne waartoe deze nieuwe commercial behoort, heeft al herkenbare stijlelementen. De focus ligt op de hoge kwaliteit en het bijzondere aanbod van Holland Casino. Enigma is net zo filmisch als zijn voorganger ‘Alles op rood'. Het is verrassend en heeft bekende gezichten in de hoofdrol. De campagne heeft ook iets weg van de wereld van James Bond.
Holland Casino presenteert deze commercial niet alleen om je aan te moedigen om te komen spelen, maar vooral om ruimte te geven aan je verbeelding. Hierdoor kan een gewone zaterdagavond transformeren in een gedenkwaardige belevenis, met langdurige impact.